Tuesday 24 February 2015

Mark my day!!!

24/02/2015
3.30 pm

Wohooo!!! Hallo & Assalamualaikum wahai sekian alam blogger!!!! Today mark the day i joined blogging world!! Harharhar.....ini lawak...sepanjang hayat,xpenah plak aku terpikir nak ber"blog" nih...mulanya pada pendapat aku...org yg dok bt blog nih adalah mereka yg xde tmpat nak luahkan perasaan - yelah maybe diorg xde kawan @ kawan xramai @pun kena pulau dengan kawan2...ohhhh kecian...so blog menjadi medium utk "mereka - mereka" ini untuk meluahkan apa yg terpendam dalam lubuk hati diorg. 

Aku personally sj je nak try berblogging nih...sambil nak share sket2 ilmu2 yg aku dpt dgn korang smua (kalau adalah yg sudi baca blog aku nih nnt). so aku rasa cukup ler kot..entry yg agak hampeh dari aku utk 1st time nih..Insya Allah, kalau ada rezeki & masa aku akan terus update blog "newbie" anak ikan ni utk tatapan korang smua...kalau korang xnak hadap pn xpe...aku bt warisan utk anak cucu aku nnt...hahahahahah

#1sttimeblogging
#blogcapayam







No comments:

Post a Comment